Vrátenie a reklamácia

Zmenili ste názor alebo tovar nespĺňa vaše očakávania? Pošlite nám ho späť. S nami je to jednoduché. Na vrátenie máte 90 dní a je to zadarmo. Vrátenie v predĺženej lehote nie je možné iba pri tovare, ktorý bol objednaný a upravený na mieru pre vás (napríklad nábytok s iným ako štandardne ponúkaným čalúnením atď.).

V prípade reklamácie je nasledujúci postup rovnaký. Na tovar z našej ponuky platí záruka 24 mesiacov (pokiaľ nie je uvedená záručná doba dlhšia) a to aj pre nákupy na firmu.

Doplnky, lampy a menší tovar

  1. Vyplňte formulár v spodnej časti stránky. Ak ste objednávku hradili prevodom alebo dobierkou, nezabudnite uviesť aj číslo účtu na vrátenie platby.
  2. Tovar prosíme starostlivo zabaľte , aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ sa jedná o vrátenie, je dôležité, aby tovar bol nepoužitý, nepoškodený a vrátane originálneho obalu.
  3. Balíček prineste na najbližšiu pobočku Packeta (nájdete tu) a obsluhe uveďte kód 91001662 , vďaka ktorému ho odošlú zadarmo späť k nám.

A to je všetko. Akonáhle nám balíček dorazí, najneskôr do niekoľkých dní vám vrátime zaplatenú čiastku alebo odošleme nový kus tovaru, podľa vašej preferencie.

Nábytok a rozmerný tovar

Pri väčších kusoch ako nábytok, podlahové lampy, koberce a pod. nás prosím najskôr kontaktujte a dohodneme spolu najlepší postup.

Formulár na vrátenie